Sunday 28 April 2013

PENIPUAN HUSAM MUSA

satupeluru.com



Entri ini merupakan kesimpulan keseluruhan mengenai testimoni silam calon PAS Parlimen P125 Putrajaya - Husam Musa yang penuh dengan naratif kegagalan, penipuan & kemunafikan. Husam dicabar untuk memfailkan saman jika fakta2 yang diberikan di bawah hanya dongengan semata.

Husam Musa diberitakan membawa semua konco-konconya ke Putrajaya untuk berkempen habis-habisan di sini demi maruah politiknya yang sudah semakin kusam & masam di Kelantan. Khabar dari rakan2 di Kelantan, suasana kempen di Kelantan sekarang agak 'suram' bila Husam telah mengangkut semua 'geng jahat' PAS ke Putrajaya.

Mereka mendabik dengan jumlah penyokong di hari penamaan dan ceramah yang ramai tanpa bertanya sendiri adakah yang datang itu pengundi di Putrajaya. Mereka lupa penganut2 PAS sanggup menghabiskan minyak kereta datang dari jauh demi secangkir 'pahala' mendengar ceramah fitnah & maki-hamun. Mereka juga lupa BN juga ada segunung maruah yang perlu dipertahankan di sini, Husam Musa takkan melalui jalan mudah walaupun

 telah membelanjakan wang yang banyak memindahkan ribuan pengundi dari Kelantan untuk memangkahnya di kertas undi Parlimen Putrajaya.


Fakta paling jelas untuk mendedahkan penipuan Husam Musa adalah berkaitan kutipan Tabung Amanah Lebuhraya Rakyat yang dirancangnya... Derma yang dinyatakan disalurkan kepada Baldah Toyyibah (Prasarana) Kelantan (di bawah Perbadanan Menteri Besar) sebenarnya menggunakan nombor akaun syarikat bernama Rowstead Systems Sdn Bhd. Hasil selidikan di SSM, Husam Musa merupakan salah seorang pemegang saham dalam syarikat tersebut.

Baca seterusnya disini Klik

No comments:

Post a Comment