Wednesday 24 April 2013


Bersedia lah BN – Nurul Izzah Sedia BatalKan kemenangan Nong Chick

Selangor Daily Dot Com


Dengan mengetahui cara pemimpin Pakatan Rakyat berfungsi sekian lama baik dari cara Anwar , Rafizi mahu pun Khalid Ibrahim, maka kita pasti sangat Nurul Izzah juga akan berperangai sama dengan yang lain .

Kini setelah orang orang Nurul Izzah menghidu kekalahan maka sesuatu harus di laku kan sebaik sahaja kalah. Pre-empt awal oleh Nurul Izzah ada lah pura pura mengadu akan “dubious voters” yakni pengundi yang konon di kata nya sangsi dan boleh lah di kira sebagai tuduhan pengundi hantu.

Nurul Izzah seperti pemimpin PR yang lain termasuk Nizar Jamaluddin enggan menerima kenyataan kerana sekian lama mengetahui bahawa kemenangan lalu bukan atas kebaikan diri atau parti selain kerana menumpang kebencian rakyat kepada kisah Pak Lah dan Khairy serta layanan yang di beri oleh kerajaan Pak Lah kepada Tun Mahathir.Kira nya Pakatan Rakyat selama ini hidup di dalam penafian.

Maka apabila PRU13 menghampiri sesuatu mesti di lakukan untuk melawan arus kebenaran.

Antara langkah yang di lakukan oleh Nurul Izzah ada lah mengada ada kan aduan konon nya pengundi yang memenang kan nya  pada PRU12 kebanyakan nya ada lah “dubios voters”. Ini dengan harapan SPR akan membuang sejumlah hampir 4000 pengundi yang di kata  nya sebagai pengundi tidak sah setelah mengetahui mereka kebanyakan nya penyokong kerajaan.

Ada lah di sampai kan kepada SelangorDaily maklumat cara cara Nurul izzah dan jentera ya mengenali pengundi yang pro BN dan UMNo ada lah dengan pura pura membuat bancian rumah ke rumah. Dengan cara melawat rumah ke rumah mereka boleh mengesan atau menghidu penghuni rumah itu dengan tanda tanda tertentu seperti gambar pemimpin, surat khabar yang di baca dan dengan meneka  pelbagai cara tertentu.
  
Dan di beri tahu juga mereka ada membawa borang pengundi SPR untuk di isikan tetapi ia setelah diserah kan mereka dan sudah kenal pasti yang sah akan menyokong mereka sahaja akan di “submit” kepada SPR.

Kenapa Nurul Izzah dan Pakatan Rakyat harus laku kan ini semua? Mudah sahaja jawapan nya , ia itu kerana sedar rakyat yang tidak undi UMNO dan BN sudah kembali kepada parti mereka dan dengan kedudukan Datuk Seri Najib yang begitu kukuh maka betambah sukar lah Pakatan rakyat mahu menang kembali.

Kini dengan rayuan untuk mefail kembali kes yang sudah di ketepikan oleh Mahkamah tinggi pasti nya Pakatan rakyat membuat persedian dari segi guaman sebagai alat untuk “Null and Void” kan keputusan apabila kalah nanti.

Pakatan Rakyat ada lah parti yang tidak suka berbudi dan membantu rakyat kerana seperti yang PAS sentiasa cadang kan sesiapa yang berbudi tidak perlu di “terima kasihkan” lalu PR terasa tidak perlu membantu sesiapa pun.

Selama ini pun PR bermain silap mata dengan menimbul kan isu demi isu untuk mengkabur kan mata rakyat bahawa mereka tiada jasa di mana mana negeri yang di perintah nya. Dengan menyuapkan rakyat dengan isu maka terleka lah rakyat dari memerhati kan kerja sebenar yang di lakukan oleh PR.

Jadi akhir kata, dengan sentiasa mengemok kan syarikat guaman non-Malay yang bertenggek dengan Pakatan Rakyat sama macam Khalid Ibrahim , maka pasti nya kemenangan Raja Nong Chick akan di batal kan dengan pre-empt kes mahkamah dengan tuduhan sebegini , jika tidak di layan ,mereka akan  kumpul orang untuk berdemo, lakaran sudah di buat, hanya warna sahaja belum di calit kan kepada lukisan.Begitu lah amat mudah untuk membaca minda pemimpin Pakatan rakyat ini.


No comments:

Post a Comment